SnufflaN

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

En vecka skola :)

Av Agnes - 26 mars 2012 07:02

Hej :) Ja nu är det bara en vecka kvar i skolan innan påsklovet :)Skönt med ändå tråkigt .. :/På lovet ska jag nog dra upp till stockholm till kusinerna :)Sen ska jag ev tälta (kalt..) med nåra kompisar från fjugesta.Men nu sitter man på sin andra buss av tre på väg till skolan.På min första buss va det tomt så det var bara jag lite små läskigt :S Men snart så är jag i Örebro och då är det bara att hoppa på 24/25 beroende på vilken som går och senÄr man i skolan:D Och så va de det här med att spela fotboll...Aidan sa att han kunde hjälpa mig att spela med ja . Så det blir väl fotbolls träning idag :S Motte de gå bra ! Kramisar Agnes :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 3 april 2012 14:50

Jaha ja jag har redan fått en som vill göra en design så nu byter jag till blogg.se Min nya blogg är : http://snufflans.blogg.se Snuffla-n var tyvärr upptagen .. Men ja min blogg design kommer upp så fort Moa är klar :) Ska skicka lite bilde...

Av Agnes - 3 april 2012 14:22

Hejsan! Ja nu är det så här att jag funderar på att byta till blogg.se Istället för bloggplatsen :/ Mycket bättre ! Men jag måste hitta någon som vill fixa design då. Hade ju blogg.se förut men min designer ville inte fixa mina designer så fic...

Av Agnes - 1 april 2012 13:59


Hejsan alla goa :)   Ja igår va det efterfest . kul!!! Vart mycke party :) Revyn är det bästa som finns så enormt kul !!! Men ja det var bra :) Fick alla att gråta av mitt tal ;) Hahahha :p Men ja jag är så glad över alla där och at...

Av Agnes - 30 mars 2012 12:20

Ja igår va jag I skolan med fick gå hem efter lunch :/ Jag hade jätteont i halsen och febrig .. Idag är det lite bättre men inte helt pigg :( Ikväll är det föreställning så det är bara att ta nässpray och halstabletter och vila :) Nu ska jag sov...

Av Agnes - 28 mars 2012 17:06


Hej all goa glad :) Idag så vart min kompis arg på mig och kasta en boll i mitt huve men det löser vi imorgon :) Nu sitter jag i mitt rum med Frida som kommit för o hälsa på:) Jag taggar inför ikväll då det är 4:de föreställingen :) Men här k...

Agnes

   KRAM Agnes!  

Presentation


cha!
Jag är en cool brud som vågar vara sig själv.
Jag kallades snufflan när ja var liten o tyckte det passa på bloggen.
jag rider och FOTAR! på fritiden.
följ mig blogg o foton genom mitt liv tack o hej !
gärna nån komentar skadar ju inte :)
juste

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards