SnufflaN

Alla inlägg under juli 2011

HEJ

Av Agnes - 31 juli 2011 21:46

 HEJsan!


Idag åkte jag till ofelia o prata med Viktor <3

Sen har spela data ;)

Sen fick jag själl eller hur det stavas.

Men för nåt jag inte gjort...

menmen ..

KRAMar Agnes!

Av Agnes - 29 juli 2011 21:13

 HEJsan!


Hemma från sveriges huvudstad där mina kusiner bor.

Var o hälsa på de lite o sen gick vi på stan o åt glass ;)

Sen åkte vi hem till de o grilla :)

Sen sov vi där o jag sov i Emmas rum för hon va inte hemma.

Sen åkte vi till fjärils huset :)

Det var skojigt där cool men massa växter o fiskar m.m

Sen åt vi glass o gick i haga nationalpark.

FINT!

Sen hem :)



GÄNGET var ju här också.

roligt som vanligt! :)




KRAMar

Agnes!

Av Agnes - 26 juli 2011 18:13

HEJsan!


GÄNGET har kommit o vi e alla överdrivna ;)

nu väntar vi bara på killarna så ska vi gå ner o bada :)

 har intid o skriva hej då <33

 KRAMar

Agnes! 

Av Agnes - 24 juli 2011 17:36

 HARGE bilder :)

först kommer de jag tagit sen de ofelia har taggit :)                        o nu ofelia´s bilder :)

     

fy!

Av Agnes - 23 juli 2011 22:27

 HEJsan!


Det borde inte finnas tråkigheter!

Jag sitter här o har TRÅKIGT!

Ja vet inte vad jag ska göra kan inte sluta tänka på den underbara tiden med

viktor kim o ofelia!

Jag saknar er otroligt mycke!

Jag får ta en sväng förbi mariestad känner jag :)


Ni har förendra mitt liv totalt! :)

KRAM!

agnes


Av Agnes - 22 juli 2011 20:34

 HEJsan!



Jag har vart i harge från onsdags tills i dag :)

Jag åkte med ofelia + familj.

Vi träffa två jätte söta killar som var hur snälla som helst.

De var bäst!!

Sen bada vi typ 10 gånger o sov i en liten stuga :)

SAKNAR MINA HARGE KOMPISAR!

                                                                                     

                   
     

                                                  
   viktor                                  kim


Av Agnes - 18 juli 2011 10:16

HEJ denna är jag beroende av ! JAG SKA ha den när jag blir stor!!!!!!

  eller   vi får se men en gammal AMAZON ska det va!

Av Agnes - 18 juli 2011 10:10

  Nalle puh !     POLKA grisar      o elvis presley!       DJUR  o natur både o fota o ta hand om!



  att baka!


fota såklart men bäst av allt:¨


50 TAL O VOLVO AMAZON! ja o såklart familjen o vännerna :)

Agnes

   KRAM Agnes!  

Presentation


cha!
Jag är en cool brud som vågar vara sig själv.
Jag kallades snufflan när ja var liten o tyckte det passa på bloggen.
jag rider och FOTAR! på fritiden.
följ mig blogg o foton genom mitt liv tack o hej !
gärna nån komentar skadar ju inte :)
juste

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards