SnufflaN

Alla inlägg under december 2011

Av Agnes - 23 december 2011 18:06

 HEJsan!

  

Idag har jag vart med Ofelia,Aidan och en stund med Alva

GRymt kul hade vi !!

Vi fikade och köpte julklappar !

Fast från början skulle vi gå på bio med det gick inga på dan

fast först trodde vi det för när jag skulle titta på sf´s hemsida var ag så dum o inte titta

i örebros bio utan jag reserverade i sth...

Men men så kan det gå..

Nu ska vi klä granen o sen ska vi julbaka lite !

lägger upp en bild sen på granen   


Så imorron är det JUL!!

Jippie !!

fast i år känns det inite som om julen är imorron det känns som om den är om typ tre fyra veckor.

menmen man ska fira julen när den är !!¨


goa jul kramar till alla !!


Agnes  


p.s

JAG ÄR KÄR PÅ RIIKTIGT !!  

Aidan Gribble

Av Agnes - 22 december 2011 13:59

 HEJsan!

Igår var jag med ofelia   

Sen sov hon här skoj !!

Sen så har vi typ inte gjort så mycket ,just nu sitter vi vid varsin data   

Till frukost åt vi skit goda scones med varmchoklad och jordgubbsfil

muuummmss !!!!

Innan frukost var vi tvungna att gå ner till affären o köpa lite mjölk..

det var kalt !!  


Imorgon ska man på bio då

Kommer bli azsome !!

Jag , Ofelia o kanske Aidan   

Just nu älskar jag mitt liv precis som det är !!O det borde alla göra !!!

HIHIHIHI gu va jag är glad 24/7

HAAHAHHA

ja hejdårå kasnke skirver imorgon

o hejdå moa som ska o åka skidor i fem dar hoppas du kommer a kul puss


KRAMar

Agnes



foo fighters   

Av Agnes - 18 december 2011 17:04

HEJsan!

Tills idag sov jag hos jonna   

http://tintinqb.bloggplatsen.se

sen åkte vi hem hit o red

Det gick jätte bra!   

Jordon var lite buddig idag bara.

Sen har vi fotat hästarna till tavler vi ska ha i stallet .

Det var inte det lättaste att få hyfsat lika bilde på alla hästar..   

Sen i allafall gjorde jag lite jul bilder på datan som mamma ska skriva ut imoron

o sen ska vi göra julkort   

De kommer bli jättefina tror jag   

Men nu ska jag tränna

så vi hörs imoron då blir det skolan o träffa alla kompisar   

O här kommer en liten jul hälsning från mig o Jordon   

 

Av Agnes - 17 december 2011 13:14

HEJsan!

ursäckta att jag inte bloggat ...

Men har haft fullt upp :)

idag ha jag ridit to en liten sväng för att vi har inte ridit på ett tag :/

Det är ju mörk när jag kommer hem så vi har bara gått lite promenader jag o min älskade

polle Jordon ;)

men det gick iallafall bra :D

Sen tränna jag lite i mitt hemma gym ;)

o nu ska jag hoppa in i badet :D

Sen drar jag till jonna :D


Ikväll kl 22 har jag och min älskade kille en vecka tsm :D

hihi :P


JAja .. 

igår föresten vaer jag , världens bästa Ebba o Moa på konsert eller ja

moa stog ju på scen eftersom hon sjunger i bandet :D det gick super för oss verkligen

Jag tog massa fina bilder o ebba dansa loss riktigt :)

GU va bra publik det var !!

GILLA OSS PÅ FACEBOOK !!!!

Wrong direction :D

kraaaam !! 

Agnes

   KRAM Agnes!  

Presentation


cha!
Jag är en cool brud som vågar vara sig själv.
Jag kallades snufflan när ja var liten o tyckte det passa på bloggen.
jag rider och FOTAR! på fritiden.
följ mig blogg o foton genom mitt liv tack o hej !
gärna nån komentar skadar ju inte :)
juste

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards