SnufflaN

Alla inlägg under januari 2012

Av Agnes - 17 januari 2012 13:55

Jaha hej på er ! :)Nu har jag vart sjuk i några dagar ..men börjar känna mig friskare :)Idag skulle jag baka vanilj hjärtan men det vart nåt fel o ugnen så det vart inga hjärtan :/Men men ..Sen har jag bara tagit det lugnt försöker verkligen bli frisk för man vill juInte missa för mycket av skolan :)Snart ska jag rita lite o göra nåt till ofelia dom fyllde förra veckan Men vi ska bowla på lördag så då får hon nåt då istället :)Funderar bara på vad ..?:) Jag går fundera vidare och ni får fortsätta att göra erat :)Kolla vidare på gamla inlägg eller titta på bilder eller va ni nu vill :)Ni får ju gärna kommentera eller skicka frågor eller nåt så jag har att göra nu närJag är sjuk :) Ha det bra så länge och hoppas att ni håller er friska <3Kraaaaam ! Agnes :)

Av Agnes - 8 januari 2012 15:50

URSÄCKTA MEN JAG VET INTE VEM SOM SKREV DET SENASTE INLÄGGET . DET VAR INTE JAG ALLTSÅ.

jag har tagit bort det nu men det stod typ aiden jag älskar dej m.m

men liksom jag vet att adian stavas men a på slutet o inte e. så jag vet inte vem det är men nu vet ni att ja det var inte jag för det var helt felstavat o massa   

Agnes

   KRAM Agnes!  

Presentation


cha!
Jag är en cool brud som vågar vara sig själv.
Jag kallades snufflan när ja var liten o tyckte det passa på bloggen.
jag rider och FOTAR! på fritiden.
följ mig blogg o foton genom mitt liv tack o hej !
gärna nån komentar skadar ju inte :)
juste

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards