SnufflaN

Alla inlägg under augusti 2011

Av Agnes - 29 augusti 2011 19:30

 HEJsan!


Ikväll kanske man ska slinga håret :)

Så jag bli blondare :)


Jaja i dag har jag gått iskolan .

Där hadde vi ng dag med fadderbarnen :)


Imin grupp var det

Lovis

Elias

från högstadiet :)

sen massa små :)


Jag o lovis hade roligt ;)


Iallafall efetr skolan gick ja på stan ett tag

köpte en klänning o ett par skor :)


Nörjd med dagen :)


Sen bk men axel o frida.

Sen mot hemmet mitt o fixa naglar t helgen o t amanda :)


KRAMar Agnes!<3

Av Agnes - 26 augusti 2011 19:30

 HEJsan!


Sitter på Moas balkong dricker saft o har varsin data i knät


KRAMar Agnes!<3

Av Agnes - 26 augusti 2011 17:57

 HEJsan!


Veckan på waldorf har vart kanon!

:)

Men jaja..

Jag är nu hos Moa. :)

Vi har badat efter dagens värme...

Sen har vi inte gjort så mycket.

Idag har jag även köpt ett linne medans jag vänta på bussen.

Sen fick jag panik o fick vätskebrist .

Så jag gick till MC o köpte en så kallad " ballerina kladdkaka" glass :)


Idag fick vi världens goaste mat i skolan.

Potatissoppa veg.

:D


KRAMar Agnes! <3



Av Agnes - 24 augusti 2011 20:07

 HEJsan!


Idag har jag vart i skolan :)


Roligt som vanligt :)

Sen vare buss  o sen brossans bil :P


Vi sjusa jonte amandas bror o sen t marieberg o köpa lösnaglar

o plattång t amanda :)


KRAMar!

Agnes ! <3

Av Agnes - 22 augusti 2011 17:50

 HEJsan!


Nu sitter jag i mitt rum o lyssnar på veronica maggio :)

Sen ska jag fixa naglarna tror jag :p


Var ju somsakt på waldorf idag :)

Gick super !

Imorgon blire o prova pendla :)


Nu sitter ja o chattar med sammy :)


En ny klass kompis :)


Ska bli kul o börja där


!



KRAMar Agnes!<3

Av Agnes - 22 augusti 2011 15:23

ursäkta men min header kommer inte upp medn ska fixa så snart som möljligt :)

Av Agnes - 22 augusti 2011 15:15

HEJsan!

Idag har jag vart på waldorf( min nya skola)

Där var det upprop :)

Sen fick man sitt faderbar :/

Sen drog ja o mamma o fika på hälls.

Sen till Marieberg o köpte en väska o en plånbok åt henne.

Sen titta vi på ny mobil till mig :)

Antagligen blire en htc :)


KRAMar Agnes!<3

Av Agnes - 21 augusti 2011 10:31

HEJsan! :)


Det var premiär igår :)

Det gick super bra ! :)


Idag är de två föreställningar ;)

Hoppas att det går lika bra som igår.

Har fortfarande ont i halsen :(

Men det löser sig dricka mycket varmt så går det :)


Jonna var där o titta igår oxå :)

KUL!

http://tintinqb.bloggplatsen.se


Nu ska jag göra mig i ordning för om en halv timma ska jag åka till

musikalen :)


ha det bra ! :)


KRAMar Agnes !<3


Agnes

   KRAM Agnes!  

Presentation


cha!
Jag är en cool brud som vågar vara sig själv.
Jag kallades snufflan när ja var liten o tyckte det passa på bloggen.
jag rider och FOTAR! på fritiden.
följ mig blogg o foton genom mitt liv tack o hej !
gärna nån komentar skadar ju inte :)
juste

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards