SnufflaN

Alla inlägg under oktober 2011

Av Agnes - 25 oktober 2011 20:09

HEJsan !

Idag har jag åkt tåg hemifrån Moa till hallsberg.

Låter lite skummmmt efter som ja jag går ju i skolan i örebro o Moa bor där men så här är det :

Jag åkte in till hallsberg en helt vanlig dag typ som idag

men hahha det vaaar idag x)

Sen iallafall

Sen åkte jag till mammas jobb och gjorde läxor... :)

Och satt vid photoshop .

Jag gjorde en logga till bandet .

Sen iväg till doktorn .

Hörde inte vad hon hette ...

Men hon var typ polsk ,sen hem äta

sitta vid datan o sen ...! ! ! !  gick jag ner till ÖSTANSJÖ !!!!

STOOOR STAAANNN!!!!!!

Ne men ja... sen var jag med ett tag på hennes dag i skolan o sen drog vi men fritids

och grilla även fast vi fick gå hem men det fick vi tydligen inte i dag o massa skit .

Ja det var väl typ det .

Ja juste sen var vi hemma hos ofelias pappa ett tag o sen hämta min bror axel mig :D


KRAAAMar Agnes !<3


(förlåt om ni inte har samma humor som jag.... jag e trött    )

nu ska jag

zZzZzZ soova !

Av Agnes - 21 oktober 2011 08:30

HEjsan!

Igår car jag i skolan .

Sen fick jag feber och åkte hem.

SÅ jag la mig o titta på lejon kungen 1 och moulin rouge.

De filmerna äger när man är sjuk.

MEN aja.

Nu sitter jag och lyssnar på someone like you -adele :)

Ska snart titta på nåt på svt play tänkte jag o sen ska jag dricka oboy och äta en macka

om jag orkar.


KRAMar Agnes!<3

Av Agnes - 18 oktober 2011 16:58

HEJsan !


Idag åkte jag till skolan ,sen tåg hem .

Nu sitter jag i mitt rum o tänker på regnet utanför.

Ofelia och jag skulle va idag ,med det hade hon nog glömt för hon är inte hemma sa hennes mamma.

Så får väl vänta tills hon kommer hem . Antar jag :P

HEJdå

KRAMar Agnes !<3

Av Agnes - 16 oktober 2011 08:50

HEJsan!

Idag blir det att vara med Ofelia !

Gött!

Vi har inte vart på år känns det som !

Men iallafall.

Vi ska nog baka annica-kola hoppas jag  ! :)

Sen ska vi bara ha skoj !

Kanske blir o rida nåt idag.

Jag red igår o då var han lite pigg.

Det är kul när han är det för då går fort.

Nu ska jag gå och äta frukost !

KRAMar Agnes!<3

Av Agnes - 14 oktober 2011 18:52

HEJsan!


Idag har jag vart i skolan.

Det var en rättså bra dag ändå :D

Sen hem o fixa naglarna :)

De vart bara hel färgade .

Sen fixa jag min blogg lite så nu ser det ut på detta viset :)

Igår föresten så var jag o mitt band på barn gala i fjugesta :)

De gick bra tycker jag.

Bandet spela 3 låtar :)

Sen sov jag hos moa :)

Nu kommer nåra bilder från igår då :

  nu en nagel jag gjorde idag :

    detta gjorde jag o moa :)


KRAMar Agnes!<3

Av Agnes - 12 oktober 2011 20:03

HEJsan!


Idag har allt vart rörigt...

Moa skulle tydligen va med i tidningen o massa me det där.

Men nu är alla andra med istället :)

Så titta i NA imr efetr wrong direction ! <3

Sen så har jag vart på dramat idag !

Gött !

Super kul som vanligt ! :)


Nu ska jag sätta mig i titta på tv .


Ja juste jag har ju också pratat med min bäästa vän oscar i tele :)

Vi prata lite anmänt :)


jaja... sov gott !

KRAMar Agnes!<3

Av Agnes - 11 oktober 2011 19:52

 HEJsan!


Idag var jag i skolan gött! :)


Sen åkte jag buss o tåg hem :)

Sen har jag ridigt.Det gick super !Jag red jordon i hagen där ingen anna häst gick :)

Sen har jag kommit fram till att vi har faktist 7 hästar hemma !

COOLT! ;)

Sen har jag ätit jäättteee god mat mamma lagat(veg grattäng)

gooott ! :P


Sen har jag läst lite i min bok.

Men nu ska jag sova kl är bara 8 men jag är svin trött -.-

soov gooot ! 

KRAMar Agnes!<3 

Av Agnes - 10 oktober 2011 21:05

HEJsan!
Idag var jag i skolan .

Sen drog jag till älskade fjugesta! :)

Där var jag med:

Oscar ,Lucas,Erik och Johan .

Sen åkte Lucas hem.


Så vi var ett tag vid musikhuset o sen gick vi hem till Erik :)

Där satt jag vid datan o Oscar och Erik turadesom men tv-spelet :)

Sen hämta min kära bror Viktor mig :)


Denna dag ägde ! :D


KRAMar Agnes!<3

Agnes

   KRAM Agnes!  

Presentation


cha!
Jag är en cool brud som vågar vara sig själv.
Jag kallades snufflan när ja var liten o tyckte det passa på bloggen.
jag rider och FOTAR! på fritiden.
följ mig blogg o foton genom mitt liv tack o hej !
gärna nån komentar skadar ju inte :)
juste

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards