SnufflaN

Alla inlägg under februari 2012

Av Agnes - 25 februari 2012 17:32

jaa nu sitter man här i soffan och myser med världens sötaste unge .

Rasmus :D

Världens bästa 3åring :*

Idag har jag repat hela dagen och som för att fira att jag är en sån fantasisk skådis så ska vi äta pizza x)

gött!¨

Jag som hade tänkt o hsa ett riktigt lyttigt och sportigt lov...

Har ätit godis o onyttigheter 24/7 känns det som.

Jag har märkt att man nästa blir beroende av sina kompisar ..

saknar sammy JÄTTEMYCKET! <3

MEN MEN  börjar ju skolan på tisdag så får träffa han då.:D


nu ska jag spela spor med ofelia 

pusspuss


<3

Agnes

Av Agnes - 22 februari 2012 18:17

Hejsan !


Nu sitter man här helt utslagen !

Sofia sitter o spelar på sin iphone / min iphone.... :p

Idag bakade jag goa grejer !

Vi lagade även mat :D

Vart assa gott!


Topeen hoppen ;)


Jag saknar skolan ..

Men nu har halva lovet gott ungefär.


kramar 

Agnes  

M.M

Av Agnes - 19 februari 2012 22:42

Hejsan!

Nu sitter jag här hos oscar efter en låång dag..

Först var jag ju hos ofelia eftersom jag sov där.

Sen så åkte jag hem och packa om inför att nu sova hos min allra bästa vän oscar .

Mn iallafall.

Sen åkte jag till revyn och repade,sen till oscar somsagt.

Vi tittar på walnder... fy!

Men aja ha det superduper bra så skriver jag en annan dag då jag har tid! :D


Agnes

Av Agnes - 15 februari 2012 07:10

HEjsan hoppsan!


Idag ska Ofelia världens bästa tjej prova på waldorf ! :D

Berättar mer ikväll!


Sen blire ja skola och DRAMA med bästaste CHEESE! :D


Kramisar

Agnes

   

Av Agnes - 14 februari 2012 17:37

Glad alla hjärtansdag!!!

Nu tittar jag på mitt favo barnprogram som jag titta 24/7 på när jag var liten:

Nalle har ett stort blått hus!

:D

Kl 19 ska jag repa med revyn :)

Oscar ska få sin hjärtpresent av mig ..

Ni får inte veta vad!! :p


Idag var jag iallafalll iskolan

SKOJ!

saknar sammy lite han är med i åttans föreställing

så han är med dom :/

på tal om det imorgon blir det att se 8:ns föreställning skojigt!

Aidan ska fria till moa hahahaha !!

:D

Har stora förhoppningar! ;)

Nu ska jag öva repliker så ja ..

hejdå!


Agnes

   

Av Agnes - 13 februari 2012 11:39

Gu vad jag hatar mode-bloggar !

Förlåt men herre gud folket.

Visst det är säkert nån som bryr sig om vad din tröja kosta men va piiip .

Det är roligare och läsa om hobby och interesse.

Nu får ni inte tro att jag är imot alla mode-bloggar men

Man ska ju vara sig själv hitta sin egna stil inte vara som alla andra!

Därför tycker jag att det är grymt mycket bättre att skriva om te.x

Ridning

foto

fritid

böker

Va som helst !

Inte bara om vilka kläder som är inne.

För alllt är väl inne bara de att vissa kläder andvänds mer ?

Eller ?

Är jag helt ute och cyklar ?



En fundersam Agnes,


Av Agnes - 13 februari 2012 11:09

Hej !

Nu mår jag mycket bättre ! :)

Har fortfarande lite hosta vakna nåra gånger i natt och sen har jag lite ont i halsen men mycket mycket pigare !

Så skönt och orka med att gå på toa iallafall ;p

Imorgon blir det nog att gå till skolan .

Gött ! :D

Nu ska jag fortsätta att titta på tv och sitta lite vid facebook...

Ni har väl inte glömmt att det är alla hjärtansdag imorgon !?  :D

Massor med kramar ska det bli ! :p


Kram på er så skriver jag mer imorgon ! :D


Agnes.


 

Av Agnes - 13 februari 2012 11:09

Hej !

Nu mår jag mycket bättre ! :)

Har fortfarande lite hosta vakna nåra gånger i natt och sen har jag lite ont i halsen men mycket mycket pigare !

Så skönt och orka med att gå på toa iallafall ;p

Imorgon blir det nog att gå till skolan .

Gött ! :D

Nu ska jag fortsätta att titta på tv och sitta lite vid facebook...

Ni har väl inte glömmt att det är alla hjärtansdag imorgon !?  :D

Massor med kramar ska det bli ! :p


Kram på er så skriver jag mer imorgon ! :D


Agnes.


 

Agnes

   KRAM Agnes!  

Presentation


cha!
Jag är en cool brud som vågar vara sig själv.
Jag kallades snufflan när ja var liten o tyckte det passa på bloggen.
jag rider och FOTAR! på fritiden.
följ mig blogg o foton genom mitt liv tack o hej !
gärna nån komentar skadar ju inte :)
juste

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards