SnufflaN

Alla inlägg under juni 2011

Av Agnes - 26 juni 2011 11:32

HEJsan!


Igår var jag på konstert   

Det var bra det var Ole Börud som spela.

Har inte så mycket o berätta med det var en trevlig midsommar,

o roligt  sällskap på konsterten   


KRAMar! 


Agnes


kommer bilder när jag laddat upp de i datorn   

Av Agnes - 24 juni 2011 08:30



                                                  

          GLAD MIDSOMMAR!!        

                                                                    

                                                                                  


  

Av Agnes - 23 juni 2011 22:04

 HEJsan!

Ursäkta mitt dåliga bloggande   

Men har en ursäkt :

Igår fick jag min kamera!!!  

Så jag har haft fuuullt upp ..

Idag har jag vart med Jonna http://tintinqb.bloggplatsen.se

Vi hade skoj som vanligt.

Sen red jag min underbara häst Jordon .

O sen ut o springa en sväng   


KRAMar Agnes!


I

  

U

Av Agnes - 16 juni 2011 21:35

HEJsan!


Idag har jag vart med Jonna   

Vi hade roligt o änra o jobbade på vår blodd http://jordonochtintin.bloggplatsen.se

Sen har jag vart o ätit glass i kulma o handlat mat o gjort nåra ärender med mamma o pappa.

Sen har jag suttit vid facebook.

Chattat med Elias o Sammy   

Jag har också pratat med en gubbe från foto affären o han sa att kameran kommer nästa vecka o att de skulle få en leverans på fredag/måndag .

Så snart blir det mycket foton snart   



bloggar jag  följer :

http://lillalie.webblogg.se

Ja o den bloggen som jag skrev längre upp i texten ..



Jag har haft en bra dag hoppas ni också har haft det   


I

  

U


KRAMar!


   


Av Agnes - 16 juni 2011 10:29

            

Av Agnes - 15 juni 2011 21:13

HEJsan!

Idag har jag vart men Joel,Adam och ofelia.  

Vi skulle bada men glömmde kläder ..

Sen sätta upp ett tält för att Joel o Adam skulle sova där.


I

  

U

Av Agnes - 14 juni 2011 22:16

Min kamera kommer antingen på fredag eller måndag   


 

Av Agnes - 14 juni 2011 22:10

        HEJsan!


Idag har jag vart först på skolavslutning   

Sen var jag,Moa och Zack.

Sen åkte Moa sen var vi med Ofelia(syster  ),Jennie,Arvid o Joel.

Det var jobbigt !  



PS.

Ofelia fick en puss av Arvid   


 

Agnes

   KRAM Agnes!  

Presentation


cha!
Jag är en cool brud som vågar vara sig själv.
Jag kallades snufflan när ja var liten o tyckte det passa på bloggen.
jag rider och FOTAR! på fritiden.
följ mig blogg o foton genom mitt liv tack o hej !
gärna nån komentar skadar ju inte :)
juste

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards