SnufflaN

Alla inlägg under september 2011

Av Agnes - 29 september 2011 20:13

HEJsan!

När jag satt på bussen tänkte jag :


Elvis va ju kungen typ

Men sen vart jacksson det.

Men sen kom jag på att jag vet hur man löser detta om vem som e kung.

Det e elvis för att:


på spotify kan du dra hur ¨ååångt som helst o det blir bara mer o mer låtar om du söker på elvis .

Men jacksson e det inte så mycke låtar såå ja... det måste va så ;)



ELVIS PRESLEY <3!

Av Agnes - 29 september 2011 20:09

HEJsan!


Idag har vi i skolan haft live :)

Så om ni såg nåra svart målade i ansiktet så va dte vi haha ;)


Jag ,hedvig o alva drog hem t hedvig sen märkte hon att hon inte hade nåra nycklar

så då fick vi ta bussen igen t alva... :p

Sen i allafall så va det mikaelifest :)


Sen hem o ba tat lungt :)


KRAMar Agnes!<3

Av Agnes - 18 september 2011 18:45

min favo :

               

Av Agnes - 18 september 2011 16:13

 HEJsan! :)


Skulle ju skriva om igår.

Det lova jag ju. :P

Men det var bäst!

Vi överaska min kära bror med ett gästabud eftersom han

ALLTID gillat medeltiden o tjatat om o ha ett gästabud.

Så då fick han det nu när han om nåra dar ska fylla 20 :)

Han hade trevlig o alla andra .

De mesta som kom var axels kompisar o nåra fler :)


KUL va det o lekarna vart ja.. jag har ont i axeln (inte min bror utran kroppsdelen ) ;)

O jonna sträckte armen men iget farligt hahah ! :)


Så i natt var det 6-8 killar grabbar/män som sov på vår övervåning.

HAHAHA fult vid köksbordet ! X)


HA det bra !

imr blire :

blodprov o asma test

skolan <3

sen rep med Wrong Direction

o fota :) <333


Saknar oscar skit mycke !

Trummisen i bandet.

MIN BÄSTA VÄN! :)

KRAMar Agnes!<3

Av Agnes - 17 september 2011 10:37

 HEJsan! :)


Har vart sjuk hela veckan... :(

Men idag känns det lite bättre !:)

Jag o Moa va hos min farmor igår o fixa sladdar t tv-data.

Men det visa sig vara fel sladd de köpt igen..... :P

Men det fixar nog säg ng dag ! :)


Ne ska dra nu skriver mer imr om denna dag

hahha :)


KRAMar Agnes! <3

Av Agnes - 14 september 2011 13:50

HEJsan!

Nu har jag vart sjuk i tre dar.. :/

Men jag har hunnnit mycket,

Jag har bakat tosca amerikanska pannkakor idag,

O igår bröd .


Det är sånt man lixom gör när man e sjuk.


Fast jag e ju inte så sjuk bara förkyld o sliten.

Men huveverken börjar sakta försvinna ! :)


Här e två bilder på mitt underverk idag! :

   

Av Agnes - 13 september 2011 10:00

   HEJsan!


Det här är en blogg jag rekomenderar ! super bra o JÄTTE söt tjej !


http://www.fokis.se



Av Agnes - 12 september 2011 13:46

 HEJsan!


Har tänkt köpa en sån här söötis :)

Hedvig får snart sin grattis hedvig älskar dej<3

Ja så om nåra dar ska jag beställa tror jag :)

Fast det e ju ingen äkta onep. utan en ziperall :)

Men det e ju skit samma ! :)


KRAMar Agnes!<3

 

Agnes

   KRAM Agnes!  

Presentation


cha!
Jag är en cool brud som vågar vara sig själv.
Jag kallades snufflan när ja var liten o tyckte det passa på bloggen.
jag rider och FOTAR! på fritiden.
följ mig blogg o foton genom mitt liv tack o hej !
gärna nån komentar skadar ju inte :)
juste

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards