SnufflaN

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

Lite om igår :)

Av Agnes - 25 mars 2012 10:18

Jaha ja hej på er !:)Igår var det revy , gick toppen ! Det vart mycket improvisation med alla var jätteduktiga:)Det är så otroligt kul att spela mot alla där.Och tack ännu en gång för att aidan tog foto. Verkligen JÄTTESNÄLLT! :)Så idag kanske det kommer nåra foton från revyn får se om jag hinnerHar mycket att göra :)Idag ska jag fixa lite med de underbara hästarna , bära in ved :/ , och åka till revyn för ytligare en föreställning :) Men nu kommer kusinerna ett tag här på förmiddagen :) Och ni har väl inte glömmt att ställa fram klockan en timme ?;)Kramisar Agnes:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 3 april 2012 14:50

Jaha ja jag har redan fått en som vill göra en design så nu byter jag till blogg.se Min nya blogg är : http://snufflans.blogg.se Snuffla-n var tyvärr upptagen .. Men ja min blogg design kommer upp så fort Moa är klar :) Ska skicka lite bilde...

Av Agnes - 3 april 2012 14:22

Hejsan! Ja nu är det så här att jag funderar på att byta till blogg.se Istället för bloggplatsen :/ Mycket bättre ! Men jag måste hitta någon som vill fixa design då. Hade ju blogg.se förut men min designer ville inte fixa mina designer så fic...

Av Agnes - 1 april 2012 13:59


Hejsan alla goa :)   Ja igår va det efterfest . kul!!! Vart mycke party :) Revyn är det bästa som finns så enormt kul !!! Men ja det var bra :) Fick alla att gråta av mitt tal ;) Hahahha :p Men ja jag är så glad över alla där och at...

Av Agnes - 30 mars 2012 12:20

Ja igår va jag I skolan med fick gå hem efter lunch :/ Jag hade jätteont i halsen och febrig .. Idag är det lite bättre men inte helt pigg :( Ikväll är det föreställning så det är bara att ta nässpray och halstabletter och vila :) Nu ska jag sov...

Av Agnes - 28 mars 2012 17:06


Hej all goa glad :) Idag så vart min kompis arg på mig och kasta en boll i mitt huve men det löser vi imorgon :) Nu sitter jag i mitt rum med Frida som kommit för o hälsa på:) Jag taggar inför ikväll då det är 4:de föreställingen :) Men här k...

Agnes

   KRAM Agnes!  

Presentation


cha!
Jag är en cool brud som vågar vara sig själv.
Jag kallades snufflan när ja var liten o tyckte det passa på bloggen.
jag rider och FOTAR! på fritiden.
följ mig blogg o foton genom mitt liv tack o hej !
gärna nån komentar skadar ju inte :)
juste

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards